Klantenservice: veel gestelde vragen

Op deze pagina proberen wij de meest voorkomende vragen voor u te beantwoorden, wij kunnen ons ook voorstellen dat er specifieke vragen zijn. Neem hiervoor contact met ons op per mail of telefoon zodat wij u verder kunnen helpen. Wij staan voor u klaar om deze vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Wij leveren onder de Algemene Leveringsvoorwaarden voor Internetshops, opgesteld door de Stichting Webshop Keurmerk. U kunt onze algemene verkoopvoorwaarden HIER downloaden.

Mocht u toch nog vragen hebben, neem dan  s.v.p. telefonisch contact op met onze Klantenservice 050 8539686 of stel uw vraag via het contactformulier, wij zullen dan z.s.m. contact met u opnemen.
 

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies
Beste lezer,

Na bijna 15 jaar heb ik besloten om te gaan stoppen met Heerlijk Water. Ik heb al lange tijd lichamelijke klachten waardoor ik in het werk veel afhankelijk was van anderen wat me veel energie heeft gekost. Afgelopen jaren waren zwaar door enerzijds verhuizing/verbouwing, mantelzorg en overlijden in de familie. En aan de andere kant niet op tijd voldoende rust nemen en te ambitieus geweest. Dat heeft geleid tot een zware burn-out vooral op fysiek niveau. 

Daar ben ik van aan het herstellen en wanneer ik in de loop van volgend jaar voldoende sterk ben ga ik op zoek naar een geschikte opvolger voor Heerlijk Water. 

Voor het bestellen van waterfilterpatronen verwijs ik u door naar: www.aquaphor-waterfilters.be/online-store/Wisselpatronen-c41254210 

Ik heb het werk met heel veel liefde en plezier gedaan en vind het erg jammer. En aan de andere kant gaat er natuurlijk weer een andere deur open en in de toekomst zal ik me gaan bezighouden met het geven van lezingen en retraites voor innerlijke verdieping


Dank voor uw begrip en de fijne samenwerking. 

heart 

Jay Uijttewaal, Heerlijk Water